Ofte stillede spørgsmål
Herunder kan du læse svar på spørgsmål som vi ofte bliver stillede.
Klik på spørgsmålet for at se svaret.
Du skal kontakte din Regionsleder, som kan rette dette i systemet
Din kredsleder kan rette din indmeldelsesdato. Regionsledere kan også rette indmeldelsesdato – men kontakt i
første omgang din kredsleder.
Du kan ændre din "synlighed" ved at logge ind og redigere din profil.
Nej. Kredslederen har adgang til listen med kredsmedlemmer. Regionslederen har adgang til listen med
medlemmer i regionen. Landssekretariatet har adgang til listen med alle medlemmer. Har du noget der skal
sende ud, kontakt den instans som har adgang til din målgruppe.
Der kan være sket det at der er oprettet samme bruger flere gange. Regionslederen kan slette medlemmer.
Kontakt din regionsleder og oplys hvilket medlemsnummer der skal slettes og hvilket der skal beholdes.
Enten er medlemmet ikke tilknyttet kredsen, eller medlemmets medlemskab er fejlagtigt afsluttet. Din
regionsleder kan annullere ”afsluttede medlemskaber” så de igen bliver aktive. Ligeledes kan regionsledere
flytte medlemmer rundt i kredsene. Det kan også være at medlemmet slet ikke er oprettet i vores system. I
dette tilfælde kan kredsleder og regionsleder oprette eller invitere et medlem til systemet. Kontakt dem og
bed om hjælp.
Mailen kan være havnet i din spam-mappe eller rod-mappe. Kun 1% af vores udsende mails blokeres inden de
ankommer i dit mailsystem. Du kan eventuelt tilføje no-reply@bfmedlem.dk til din liste over sikre afsendere
i dit mailprogram.
Linket er af sikkerhedsmæssige årsager kun gyldigt i 5-30 dage alt efter hvor mange mails du har fået, og
hvilke rettigheder du har på webportalen. Er linket udløbet kontakter du din kredsleder som kan fremsende en
ny invitation.
Vores system tillader kun at en mailadresse finde éen gang i systemet. Er din mailadresse tilknyttet en
anden bruger kan du ikke få lov at gemme dine oplysninger. Måske er din mailadresse oprettet på en
dobbeltgænger (2 ens profiler eller f. eks deler mand og kone samme mailadresse) Kontakt din kredsleder for
hjælp.
Brug "glemt adgangskode" funktionen på loginsiden www.bfmedlem.dk
Din regionsleder kan flytte dig ind i den rigtige kreds. Kontakt vedkommende.
Der er sket en fejl. Kontakt din kredsleder eller regionsleder som kan rette fejlen.
Er dit medlemskab eller et andet medlemskab fejlagtigt, ikke afsluttet som medlem, kan du rette henvendelse
til regionslederen som kan rette dette.
Kontakt din kreds- eller regionsleder. De kan rette det meste og hjælpe med systemet. Som sidste mulighed
kan du rette henvendelse til Sekretariatet. Se kontaktoplysninger nederst på denne side.